Salam, mulai dari 21 April 2011, blog ini akan dikenali sebagai Cit Cat @ PPAK. Paparannya akan berkisar kepada apa yang berlaku di PPAK samada di Pusat, Cawangan dan Desa.... dan apa saja yang ikut suka Pi Wai nak boh........

Mau kalu hampa ada berita nak di syer bersama dalam blog ni, hampa habaq mai la kat Pi Wai ......

Selasa, 9 Februari 2010

. : WOW ! KERETA BARU : .

Fu Yoo.... tahun 2010 ni, ramai dikalangan staff PPAK yang membeli kereta baru... Tu tak termasuk yang beli 2nd punya. Kira loaded jugalah staff PPAK ni..

Ha... hampa yang dok di cawangan dan PD tu yang tau sapa-sapa lagi yang beli dan tukar kereta bagitau la mai kat kami no! Boleh kita pakat kongsi tengok, manalah tau kot-kot jumpa di jalan boleh kita lawan bagi hon.... macam Abang Kasim kat Raja Lawak tu.. PON ! PON !



  • Yang ni, tengah dok panas-panas dan bau kedai lagi. ALZA ni Cik Norshahila, Ketua Bhg Majalah, Hadiah dan Pertukaran yang punya..

  • Ha, yang ni pula Grand Livina. Sapa punya ? Rahsia....
  • Myvi ni pula lagi special, tak payah dok beli! dapat ceme sahaja berkat anugerah dan kebolehan beliau dalam penulisan. Tahniah dan dan syabas kepada Cik Li atau Uncle Bob kita iaitu En. Rosli, Ketua Bhg Koleksi Kedah kerana memenangi kereta ini dalam pertandingan yang dianjurkan oleh akhbar The Star. Dengar kata Myvi nak ditukar kepada MyLi dan nombor pun nak ditukar kepada S32... jangan marahhhh aaaa...

Ketua Bhg Rujukan, bila nak bawa mai HONDA CITY baru?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan