Salam, mulai dari 21 April 2011, blog ini akan dikenali sebagai Cit Cat @ PPAK. Paparannya akan berkisar kepada apa yang berlaku di PPAK samada di Pusat, Cawangan dan Desa.... dan apa saja yang ikut suka Pi Wai nak boh........

Mau kalu hampa ada berita nak di syer bersama dalam blog ni, hampa habaq mai la kat Pi Wai ......

Selasa, 19 Januari 2010

< NAIK PANGKAT >

Tahniah diucapkan kepada 15 orang kakitangan PPAK yang telah mendapat durian runtuh kerana dianugerahkan kenaikan pangkat secara Khas Untuk Penyandang (KUP) ( Kanan ) mulai bulan Julai 2009 lalu. Namun disebabkan terpaksa melalui beberapa prosedur tertentu kerana PPAK ialah badan berkanun Kerajaan Negeri, maka hanya pada bulan Januari 2010 ini sahaja kenaikan ini dapat dilaksanakan.

Kenaikan ini diberikan oleh pihak kerajaan kepada kakitangan yang telah berkerja lebih daripada 15 tahun dalam skim perkhidmatan dan perkhidmatan semasa. Semoga dengan kenaikan ini akan memberikan semangat dan azam baru kepada mereka demi untuk negara dan PPAK. Senarai kakitangan terlibat dengan KUP ini ialah :



Pn. Siti Salmiah bt. Ahmad

En. Yahya b. Abd Raof

Pn. Che Som bt. Ahmad

En. Sohaimi b. Osman

En. Ku Zamri b. Ku Yahya

En. Mohd Yusof b. Ismail

En. Ghazali b. Yaakob

Pn. Hajah Sharipah bt. Bahadon

Pn. Ku Mastom bt. Ku Hamad
En. Ku Izham b. Ku Baharom

En. Idris b. Ahmad

En. Ghazali b. Abdullah

Tuan Haji Alias b. Baharom
En. Abdullah b. Md Ali

En. Md Desa b. Ismail

Ucapan tahniah sekali lagi daripada jawatankuasa BAKEB kepada mereka yang terlibat. Itulah yang dikatakan rezeki... Kalau dah ditakdirkan, akan dapat jugalah hak dan habuan masing-masing... hanya masa sahaja yang menentukan. Semoga mereka semuanya sudah membuat sujud syukur dengan rezeki pemberian dari ALLAH ini.

Hmmm... difahamkan mereka ini akan mendapat tunggakkan gaji mulai bulan Julai 2009, hai.. tak ada apa-apa ke...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan