Salam, mulai dari 21 April 2011, blog ini akan dikenali sebagai Cit Cat @ PPAK. Paparannya akan berkisar kepada apa yang berlaku di PPAK samada di Pusat, Cawangan dan Desa.... dan apa saja yang ikut suka Pi Wai nak boh........

Mau kalu hampa ada berita nak di syer bersama dalam blog ni, hampa habaq mai la kat Pi Wai ......

Selasa, 1 Disember 2009

SELAMAT PENGANTIN BARU.

Selamat Pengantin Baru diucapkan kepada kakitangan PPAK yang akan melangsungkan perkahwinan mereka pada bulan Disember 2009 ini.

1. Rohaiza bt. Abdul Wahid, kakitangan PD Kg. Belat, Kubur Panjang dengan pasangannya En. Mohd Khairi b. Said pada hari Khamis, 3 Disember 2009.

2. Siti Hajar bt. Mohamad Ali, kakitangan PD Kg. Kilang Batu, Bandar Bharu dengan pasangannya En. Zulfadli b. Abdullah Saleh pada hari Ahad, 6 Disember 2009.
3. Nor Nuzaimah bt. Mokti, kakitangan PD Kg. Charok Kudung, Pendang dengan pasangannya En. Mohd Noorsyafizal b. Haji Che Lan @ Ahmad pada hari Sabtu, 19 Disember 2009.

4. Azlina bt. Mat Akhir, kakitangan Bahagian Katalog dengan pasangannya En. Mohd Nor b. Yaakob pada hari Khamis, 24 Disember 2009.

Cik Azlina bt. Mat Akhir


Hai ..... semua staff perempuan saja ni, yang lelakinya bila lagi oiii... jangan peram-peram lama sangat, nanti menangis balik tempayan pulak !!!

Ya Allah Ya Tuhan kami, satukanlah hati mempelai PPAK ini seperti mana Engkau satukan hati Adam dan Hawa, Yusof dan Zulaikha, juga seperti Muhammad SAW dan Siti Khadijah. Kami memohon doa dan restuMu, berkatilah perkahwinan mereka dan semoga majlis perkahwinan mereka berjalan sempurna sepertimana yang Kau kehendaki dan semoga jodoh perkahwinan mempelai PPAK ini berkekalan buat selama-lamanya hingga akhir hayat.

Amin Ya Rabbal Alamin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan