Salam, mulai dari 21 April 2011, blog ini akan dikenali sebagai Cit Cat @ PPAK. Paparannya akan berkisar kepada apa yang berlaku di PPAK samada di Pusat, Cawangan dan Desa.... dan apa saja yang ikut suka Pi Wai nak boh........

Mau kalu hampa ada berita nak di syer bersama dalam blog ni, hampa habaq mai la kat Pi Wai ......

Rabu, 11 November 2009

BAKEB/PPAK.

Assalamualaikom, Salam Sejahtera, Salam 1Malaysia daripada pihak pengurusan kepada semua ahli BAKEB/PPAK.

Salam pengenalan. Alhamdulillah bersyukur kita kehadrat ALLAH SWT kerana dengan izinNya dapat pihak pengurusan melancarkan blog BAKEB/PPAK untuk tatapan semua ahli. Semoga dengan adanya blog ini semua maklumat, perkembangan dan aktiviti BAKEB/PPAK dapat diketahui oleh semua ahli. Diharapkan juga semoga blog ini dapat berperanan sebagai suatu wadah untuk semua ahli berinteraksi dalam gerbang IT.

Adalah menjadi harapan pihak pentadbiran BAKEB bahawa dengan melalui blog ini juga semua ahli-ahli dapat melontarkan buah fikiran dan idea-idea yang bernas dan jitu kepada pihak pentadbiran BAKEB demi melancarkan lagi BAKEB/PPAK.

Tahniah kepada pihak pentadbiran baru BAKEB terutama yang dapat mengekalkan diri sebagai AJK, manakala kepada muka baru, selamat datang dan selamat menabur bakti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan