Salam, mulai dari 21 April 2011, blog ini akan dikenali sebagai Cit Cat @ PPAK. Paparannya akan berkisar kepada apa yang berlaku di PPAK samada di Pusat, Cawangan dan Desa.... dan apa saja yang ikut suka Pi Wai nak boh........

Mau kalu hampa ada berita nak di syer bersama dalam blog ni, hampa habaq mai la kat Pi Wai ......

Khamis, 28 April 2011

JUADAH PETANG.

Haa.... hari ni Pi Wai nak cerita bagi kat hampa pasai makan petang geng PPAK yang dok kat lebry Kolam Ayaq. Depa ni time antara pukoi 1 hingga 2 petang siap dok pakat tunggu nak beli cucoq. Cucoq ni akan dibawa mai oleh Pak Hasan, mantan pengawal keselamatan kat lebry.


Macam-macam jenih cucoq dia bawa. Dia juai 3 biji seringgit! Bukan takat cucoq, dia juga bawa mai laksa, mee kari bihun goreng dan serba mak nenek lagi. Dia punya rasa cucoq ni boleh tahan juga rasanya ..... Pi Wai ingat lepaih ni nak juai ayaq kopi pulak la tang Pak Hasan dok mai juai ni!





Haaa.. ni dia Pak Hasan, yang pakai lebai puteh. Siap pakai kereta baru lagi! dulu pakai KE 30 saja.. Alhamdulillah.. rezeki Allah..






Geng kemaruk cucoq Pak Hasan.......






Ni dia cucoq badak, tapi hampa jangan dok cari tang mana badak dia dok ada.....






Mak oiii.. gebu-gebu apom ni! cicah dengan nyok cukup piaww ni...






Yang ni pulak kueh lopeh... nak kena cicah dengan air gula merah.... jangan dok silap pi cicah dengan tongyu pula sebab kala sama hitam......






Kacang putih taruk cabai pun ada....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan